nofi.dk Posted December 29, 2011 Share Posted December 29, 2011 Hej, presta venner, Har et problem på mine shops. Når jeg i bo forsøger at ændre tekst, feks i modulet for frontpage, kan jeg godt ændre teksten men så snart jeg trykker opdatere, viser den også update succesful men den ændre ikke teksten, den hopper tilbage til den gamle tekst. Det samme gør sig gældende når jeg prøver at ændre min tekst i cms. Kan heller ikke se teksten i frontpage modul under html når jeg trykker på den knap under redigering. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 29, 2011 Share Posted December 29, 2011 Det har været oppe flere gange før - det skyldes sikkert en kombination af din PrestaShop version og IE 9. Prøv at søge i forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted December 29, 2011 Share Posted December 29, 2011 Jeg har selv haft samme problem og det viste sig at være en bug i IE9 som Prestafan1234 skriver. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 29, 2011 Share Posted December 29, 2011 Nok nærmere en bug i Prestashop:-) Jeg bruger IE 9 med min version 1.4.4.0 og det virker ok nu:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
nofi.dk Posted December 30, 2011 Author Share Posted December 30, 2011 Hvad er IE 9? Jeg bruger version 1,3,3,0 hvis det har noget at sige. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nofi.dk Posted December 30, 2011 Author Share Posted December 30, 2011 Fandt løsningen i en anden tråd. Installeret google crome og så var alt løst. Det er åbenbart et problem som ligger i internet explore som gjorde jeg ikke kunne ændre tekst. Så når man bruger crome eller fire fox virker det super. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 IE er Internet Explorer. Og som sagt så virker version 9 godt sammen med PrestaShop version 1.4.4.0. Men ellers er løsningen som du selv skriver at bruge en anden browser :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 Beklager den dårlige formulering, det er selvfølgelig PrestaShop ver. 1.3.x der har en bug og ikke Internet Explorer 9 Godt nytår alle sammen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts