fuelmann Posted December 28, 2011 Share Posted December 28, 2011 Har endnu ikke forstået betydningen af tags feltet under description feltet. Nogen der vil være så venlig at uddybe hvad meningen er med denne funktion ? Mvh Kevin Link to comment Share on other sites More sharing options...
fuelmann Posted December 28, 2011 Author Share Posted December 28, 2011 Ingen der kender betydningen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 28, 2011 Share Posted December 28, 2011 Der er et modul til at lave en tag cloud, så jeg tror, at det er tiltænkt dette. Det er sikkert også tiltænkt søgemaskinerne, men jeg er ret overbevist om, at det har ringe, hvis nogen effekt overhovedet at udfylde dem - ligesom keywords. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fuelmann Posted December 28, 2011 Author Share Posted December 28, 2011 Så det er altså rent seo betydning og efter din mening har det ringe eller ingen effekt ? ja key words har google jo meldt ud, ingen betydning har mere. Tak for svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 28, 2011 Share Posted December 28, 2011 Jeg skal ikke kunne udelukke, at det muligvis gavner din interne søgning på siden, hvis du har mange produkter. Men ja, ellers er det min holdning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 29, 2011 Share Posted December 29, 2011 Hvis dit spørgsmål er besvaret, så husk venlig at rette dit indlæg til [LØST] se hvordan her Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted December 29, 2011 Share Posted December 29, 2011 Det kan også bruges til skjulte søgeord i forhold til lokal søgning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fuelmann Posted January 3, 2012 Author Share Posted January 3, 2012 Mange tak for svarene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kokkekniven Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 Jeg mener iøvrigt at tags bruges således at når man bruger eksempelvis en relaterede produkter, så henter den ud fra de tags der er indtastet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 Den "mener jeg" må du altså uddybe. Mener du, at relaterede produkter bliver opsat udfra tags, som er defineret. Det kan vist ikke passe. Og "mener jeg" kan vi altså ikke bruge til noget. Der skal facts på bordet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Presta wannabe Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 Det er rigtig det styrer hvad produktet er relateret til det ikke det har noget med søgeord at gøre. mvh Jesper www.mariencentrum.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts