fuelmann Posted December 28, 2011 Share Posted December 28, 2011 Findes der et modul hvor man kan lave en funktion, hvor man kan se på siden hvor man kan se hvad tidligere kunder har kigget på eller købt. Der er jo funktionen hvor man kan tilsætte tilknyttede vare... På forhånd tak. Kevin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 28, 2011 Share Posted December 28, 2011 http://lmgtfy.com/?q...ers+also+bought Og der findes også det indbyggede krydssalgsmodul (jeg mener det er indbygget), bruger det ikke selv, da jeg ikke bryder mig om placeringen på varesiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fuelmann Posted December 28, 2011 Author Share Posted December 28, 2011 Tak og ja formulerede mig ikke klart nok i den grad også erfaringer med sådan en funktion, jeg er ude efter at høre mere om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
diondp Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 jeg tror det kommer an på hvad du sælger... det fungere ret godt for itonline.dk men det er også meget relationssalg... fx. en kunde køber et bundkort, så skal han også bruge ram og CPU, og markedet med computersystemer osv.. gør at det er meget de samme konfigs folk de køber, vi har fået en hel del positiv feedback...tiltrods for at jeg kun har brugt det aktivt i 2 uger :-) jeg er dog enig med Prestafan om at det også kan være til gene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts