AK Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 Hej Jeg vil ændre på min forside , men kan ikke huske vilken fil det er ? takker for hjælp. ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 Det er modulet "Forside editor" - eller noget med homepage editor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AK Posted December 26, 2011 Author Share Posted December 26, 2011 jeg vil ændre med notepad++ i filen , så jeg behøver stie til filen ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 Hvorfor bruge Notepad, når du kan ændre det online. Hvis du virkelig vil gøre det lokalt, så åben hjemmeside editoren, kopier indholdet til notepad++ eller word eller andet program, som beholder formateringerne. Når du så er færdig, kan du kopiere det tilbahe igen til hjemmeside editoren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 Du kan også vise HTML-koden i editoren og redigere det der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AK Posted December 26, 2011 Author Share Posted December 26, 2011 jeg hitter ikke "Forside editor" - eller noget med homepage editor. ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 27, 2011 Share Posted December 27, 2011 Så sæt fantasien igang: Hvad med hjemmeside teksteditor eller sådan noget lignende? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 27, 2011 Share Posted December 27, 2011 Hos mig hedder den Startside teksteditor, men den kan jo hedde noget andet hos dig afhængig af sprogpakke. Den ligger under Forkontor-funktionalitet Link to comment Share on other sites More sharing options...
AK Posted December 27, 2011 Author Share Posted December 27, 2011 Ja , den har jeg hittet, men jeg vil ændre på andet , ikke bare teksten ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted December 27, 2011 Share Posted December 27, 2011 Så må du jo lige forklare nærmere hvad det er du ønsker at ændre??!! Vi kan jo ikke se din skærm. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts