jgk-dk Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 billedformat ikke genkendt, tilladte formater er: .gif, .jpg, .png Jeg er begyndt at få denne fejl - hvad skyldes den og hvordan retter man fejlen. Billederne er tidligere uploadet så det er ikke dem der er skyld i det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 Det er ret svært at hjælpe, når vi ikke ved, hvilket format du forsøger at uploade. Og hvilken version af PrestaShop bruger du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted December 27, 2011 Author Share Posted December 27, 2011 Version 1.3.4.0 de billeder som jeg prøver at uploade er allerede i shoppen, men dette problem er opstået efter at min webshop er flyttet fra en server til en anden. Dvs. billederne er tidligere uploadet men kan ikke uploades igen - så fejlen er kommet ved flytningen fra en server til en anden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 27, 2011 Share Posted December 27, 2011 Prøv via FTP at tjekke rettighederne på img-mapperne. Det lyder til, at dette kan være dit problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 27, 2011 Share Posted December 27, 2011 Så må du nok hellere kontakte din nye host. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 28, 2011 Share Posted December 28, 2011 Version 1.3.4.0 de billeder som jeg prøver at uploade er allerede i shoppen, men dette problem er opstået efter at min webshop er flyttet fra en server til en anden. Men hvem er du i forhold til den originale trådstarter? Hvis du har et andet problem, så start venligst en ny tråd i stedet for at kapre en eksistrerende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted January 16, 2012 Author Share Posted January 16, 2012 Er der virkelig ingen der kan hjælpe med dette problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Se post #4 ovenfor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts