Steffen Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Hej alle Jeg har netop opdaget, at der i afsendelsesmailen indsættes et tomt link {followup} når kunderne vælger brevforsendelse. Men jeg skal jo bruge dette link til T&T på pakkeforsendelser. Kan man ikke lave en mail for hver carrier? I så fald hvordan? Kunderne bliver forvirret over, at der i mailen står de kan følge forsendelsen ved at klikke på linket - selvom de har bestilt med brevforsendelse. Mvh Steffen, Nondo.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted December 23, 2011 Author Share Posted December 23, 2011 Er det ikke en mulighed? For så skal jeg nok bare ændre mailteksten til noget alle bør kunne forstå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 23, 2011 Share Posted December 23, 2011 Du kan ikke lave en mail for hver forsendelsesmåde "out of the box". Så bedste alternativ er nok, som du selv er inde på at ændre teksterne. Står selv med samme udfordring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted December 25, 2011 Share Posted December 25, 2011 Er det version 1.4, du benytter? Jeg kan se, at {followup} findes i mails/da/in_transit.html, men den bruges da kun, når man angiver at pakkenummer. Kan du ikke uddybe det lidt? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted December 25, 2011 Share Posted December 25, 2011 Du kan vel bare oprette en ny "mail" med din ønskede tekst - uden link, i din mail folder i roden af din shop, og så tilføje den under dine order statuses i BO. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 25, 2011 Share Posted December 25, 2011 Du kan vel bare oprette en ny "mail" med din ønskede tekst - uden link, i din mail folder i roden af din shop, og så tilføje den under dine order statuses i BO. Det lyder som en god løsning, den havde jeg ikke lige tænkt på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted December 25, 2011 Share Posted December 25, 2011 Næh, men så er det jo godt at vi alle tænker forskelligt, og kan hjælpe hinanden med den fantastiske PrestaShop Fortsat god jul alle sammen /Napz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted December 29, 2011 Author Share Posted December 29, 2011 Du kan vel bare oprette en ny "mail" med din ønskede tekst - uden link, i din mail folder i roden af din shop, og så tilføje den under dine order statuses i BO. Det bliver løsningen Tak for åbenlyst svar og godt Nytår Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts