AK Posted December 20, 2011 Share Posted December 20, 2011 Hej Under BO-Catalog og lagerbevægelse , under order kan man vælge increase og decrease . increase og decrease vil jeg gerne have i dansk , hvor hitter jeg det. Har kigget under oversætning bo , men hitter inget. ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted December 20, 2011 Share Posted December 20, 2011 Teksterne findes i databasen. Prøv at installere mit tabtranslate-modul. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
AK Posted December 20, 2011 Author Share Posted December 20, 2011 tak , skal prøve det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AK Posted December 20, 2011 Author Share Posted December 20, 2011 Forsøker at hitte increase og decrease lagerbevægelse men ligger den under felt /modul eller bo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 21, 2011 Share Posted December 21, 2011 Den ligger (så vidt jeg har kunne gennemskue, da jeg havde samme problem) kun under Catalog, Stock Movements - eller hvad denne måtte være oversat til, det er den ikke i min shop. Scroll ned, og så kan du se teksterne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts