k.hansen Posted December 20, 2011 Share Posted December 20, 2011 Hej Min kunde har spurgt mig om det kan lade sig gøre at få fragtomkostningerne til at ændre sig, da han nu har modtaget en ordre fra Sverige, og det koster mere end det han opkræver i fragt, at få varen sendt til Sverige. Nu lyder spørgsmålet så på om man kan fastsætte fragtomkostninger til at være 55 DKK for normale varer og 80 DKK for skrøbelige varer, såsom glas, og så når der er nogen fra et andet land der bestiller varer, så ændrer fragten sig, så det passer med bestillingens destination. Problemet er nemlig at når folk betaler med kreditkort, kan han kun hæve de penge der er sat til betaling, og ikke hæve de ekstra fragtomkostninger. Det ville være fint hvis han kunne gøre det ved at sortere pr. land, så der ikke skal være fragt for alle mulige lande, da folk så vil blive forvirret. På forhånd tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 20, 2011 Share Posted December 20, 2011 "Min kunde" - hvem er det? En du laver butik for, og tager penge for det. Du kan læse i andre indlæg herinde fornylig, at vi ikke er meget for at yde gratis hjælp, hvis svaret betyder, at du tjener penge på det. Et af de indlæg er faktisk et af dem, du selv har oprettet. Men ja, det kan lade sig gøre. Både det med de skrøbelige varer, og det med et andet land. Link to comment Share on other sites More sharing options...
k.hansen Posted December 20, 2011 Author Share Posted December 20, 2011 Hej Jeg bliver ikke betalt for mit arbejde, da jeg ikke er uddannet indenfor faget, og derfor mener jeg ikke at jeg kan være bekendt at tage penge for det, og jeg bliver heller ikke betalt for det. Grunden til at jeg betegner den person jeg laver hjemmesider for, som min kunde er at det jo reelt er sådan at han beder mig om at lave et stykke arbejde for ham, og derved er han jo blevet min kunde, uanset om jeg for noget for det eller ej. Grunden til at jeg stiller spørgsmål herinde er at jeg ikke selv har kunnet finde svar på de ting jeg har fået til stillet til opgave at løse. Det eneste jeg får ud af at hjælpe ham med sine problemer, i forbindelse med hjemmesider, er at jeg bliver klogere, og så når han snakker med venner og bekendte. som mangler en til noget lignende arbejde, så skaber jeg mig en form for kundekreds der senere kan komme mig til nytte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts