majbom Posted December 19, 2011 Share Posted December 19, 2011 Hej folk jeg har for en måneds tid siden installeret en 1.4.6.1 shop og lavet en del oversættelser (dansk). nu har jeg netop installeret en 1.4.6.2 på en anden shop og vil gerne benytte alle disse oversættelser jeg har eksporteret sproget fra den første shop og importeret dem i den nye, men når jeg, under translations, vælger forkontor og trykker på det danske flag er alle felterne tomme. kan man gøre dette forkert / hvad gør jeg galt? på forhånd tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
majbom Posted December 20, 2011 Author Share Posted December 20, 2011 har fundet ud af at det hele i forkontoret er knyttet til templaten og i de 2 shops er der installeret 2 forskellige templates, så det er derfor det ikke virker - jeg har taget da.php fra template-mappen og lagt ind i prestashop-templaten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 20, 2011 Share Posted December 20, 2011 Du kan faktisk også kopiere sprogpakker ind på andre themes via BO (så du ikke behøver gøre det ved at flytte .php filer). Det gøres på samme side, som du retter oversættelser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
majbom Posted January 12, 2012 Author Share Posted January 12, 2012 Du kan faktisk også kopiere sprogpakker ind på andre themes via BO (så du ikke behøver gøre det ved at flytte .php filer). Det gøres på samme side, som du retter oversættelser. jeg ved at man kan eksportere et sprog, hvor man kan vælge hvilket tema det skal være fra, men jeg kan ikke se hvordan man kan vælge hvor det skal importeres TIL, når man importerer..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Når du lægger en sprogpakke op overskriver du standard Prestashop themet. Du kan så kopiere dansk over til dit andet theme under "Kopier" længere nede på siden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts