PeerHolm Posted December 18, 2011 Share Posted December 18, 2011 På opfordring har jeg aktiveret feltet at kunden skal acceptere handelsbetingelser før køb. Men nu blokeres betaling. Kunden bliver bedt om at acceptere, selv efter at feltet er markeret, og kan ikke komme til betaling. Når jeg deaktiverer accept blivet alt OK igen. Nogen ideer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeerHolm Posted December 20, 2011 Author Share Posted December 20, 2011 Er der slet ikke nogen der har en ide om hvorfor betaling bliver blokeret. Det virker åbenbart hos jer andre, så det må være mig der har lavet en fejl, men hvilken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 20, 2011 Share Posted December 20, 2011 Du kan ikke lave nogen fejl ved at aktivere feltet. I standard PS skal man gemme sine oplysninger, før man kan se betalingsmetoder. Er det ikke det samme, når handelsbetingelser ikke er vist? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeerHolm Posted December 21, 2011 Author Share Posted December 21, 2011 Når jeg logger på som mig selv, er mine oplysninger jo allerede gemt?? Men stadig kan jeg ikke se betalingsmetoder ved at acceptere handelsbetingelser. Så hvis det ikke kan være anderledes, bliver feltet deaktiveret igen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 21, 2011 Share Posted December 21, 2011 Det virker altså hos mig:-) Når jeg kun vælger gem, bliver jeg bedt om at acceptere handelsbetingelser, når jeg sætter flueben i dem, loader den betalingsmetoder Har du slettet midlertidige internetfiler, eller evt. prøvet i en anden browser? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeerHolm Posted December 22, 2011 Author Share Posted December 22, 2011 Jeg har prøvet som mig selv både i IE8, IE9 og Google Chrome uden held. Men hvis det bare virker for kunden så... Tak for hjælpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts