Pmg67 Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Hej, jag är helt ny i Prestashop e-handelssystem och utan att ha satt mig in i det speciellt mycket ännu så tycker jag att det ser mycket bra ut!En undran är angående Backoffice och svenska, det verkar som det mesta är svenska utom flikarna/länkarna.Varför är det så? Har jag missat något?// Morgan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pwassvik Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Det gör du under "Tools" där väljer du "Tabs"Där få du upp en lista med alla flikar, Bara att byta namn på dem som du vill. Men byt bara namnet och inte klass för då kan du vara illa ute. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pmg67 Posted March 12, 2009 Author Share Posted March 12, 2009 Ok, tack.Jag trodde att det skulle ändras samtidigt som man laddar in den svenska språkfilen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pwassvik Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Jag hade samma tanke som dig först men sedan så hitta jag denna lösningen ganska snabbt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pmg67 Posted March 12, 2009 Author Share Posted March 12, 2009 Ok Pwassvik,tack för hjälpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts