PeerHolm Posted December 18, 2011 Share Posted December 18, 2011 Af og til får jeg denne fejlmeddelelse A client has encountered a problem with the module PayPalAPI, see the report: PayPal response: TIMESTAMP -> 2011-12-15T19:51:38Z L_ERRORCODE0 -> 10415 L_SHORTMESSAGE0 -> Transaction refused because of an invalid argument. See additional error messages for details. L_LONGMESSAGE0 -> A successful transaction has already been completed for this token. L_SEVERITYCODE0 -> Error Hver eneste gang er betalingen gennemført, men det er forvirrende for kunden. Hvad kan jeg gøre for at afhjælpe dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 18, 2011 Share Posted December 18, 2011 Hvis du googler L_ERRORCODE0 -> 10415 er det åbenbart et kendt problem. Der er en med Zencart, der skriver, at det skyldes, at kunden bruger tilbageknappen under transaktionen. Måske er det det samme, der sker hos dig? http://www.zen-cart.com/forum/showthread.php?t=179524 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeerHolm Posted December 18, 2011 Author Share Posted December 18, 2011 Jeg havde ikke overvejet at google en errorcode, men det skal jeg huske til en anden gang. Det er åbenbart et problem jeg bare skal lære at leve med, men dejligt at kende årsagen, tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts