PeerHolm Posted December 18, 2011 Share Posted December 18, 2011 Når kunden afgiver ordre, fremkommer betaling ikke før feltet i "leveringsmetoder" bliver markeret, selvom det allerede er markeret. Det er jo ikke alle der markerer et felt der allerede er markeret, så det giver lidt forvirring. Kan nogen hjælpe med at rette det til ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 18, 2011 Share Posted December 18, 2011 Det tror jeg skyldes din fejl i opsætningen af forsendelse. Det sker ikke hos mig - og jeg har lige lavet en testkunde hos dig, hvor jeg fint fik vist betalingsmetoder efter at have klikket Gem. Det ser i øvigt ikke ud til, at du har installeret den danske sprogpakke? En del af dine tekster er på engelsk. Jeg bemærkede også lige, at du ikke beder kunden acceptere leveringsbetingelserne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeerHolm Posted December 18, 2011 Author Share Posted December 18, 2011 Har du nogen ide om hvor fejlen i forsendelse er? Jeg har faktisk installeret dansk sprogpakke og lavet mine egne oversættelser hvor de manglede, men måske skal jeg prøve at installere igen. Hvordan får jeg kunden til at acceptere leveringsbetingelser? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 18, 2011 Share Posted December 18, 2011 Under Indstillinger i BO kan du vælge, om kunden skal acceptere handelsbetingelserne. Har du ikke løst forsendelsesfejlen jf. den anden tråd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeerHolm Posted December 18, 2011 Author Share Posted December 18, 2011 Forsendelses fejlen rettede jeg efter denne kommentar, derfor spørgsmålet Vedr. sprogpakke, er det et problem for andre at oversættelsen ikke slår helt igennem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 18, 2011 Share Posted December 18, 2011 Har du hentet den nyeste sprogpakke her: http://www.prestashop.com/en/downloads/#lang_pack ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeerHolm Posted December 18, 2011 Author Share Posted December 18, 2011 Det er noget tid siden jeg har hentet seneste ver. men har prøvet igen i dag, så må vi se om det hjælper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts