Steffen Posted December 17, 2011 Share Posted December 17, 2011 Hej Nu har jeg et par gange forsøgt at downloade en kopi af alle mine filer via FTP. Men "BlockMyAccount" kan ikke downloades. Der kommer denne fejl i Cyberduck: 553 Prohibited file name: /modules/blockmyaccount\Thumbs.db. Det er kun modulet blockmyaccount det sker ved, og iøvrigt alle filerne i denne modulmappe. Nogen der ved hvad jeg kan gøre? Mvh Steffen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 17, 2011 Share Posted December 17, 2011 Hvor er du hostet og hvad står tilladelserne på mappen til? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted December 17, 2011 Author Share Posted December 17, 2011 Meebox Tilladelse, læs og skriv: 755 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 17, 2011 Share Posted December 17, 2011 Prøv at kontakte Meebox, den fejl har jeg ikke oplevet hos dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted December 18, 2011 Share Posted December 18, 2011 Det er ejer og gruppe tilladelserne der er interessante i den forbindelse. I filezilla fremgår de lidt længere ude i højre. Prøv og se om det er de samme som på resten af filerne. Tim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted December 18, 2011 Author Share Posted December 18, 2011 Alle andre modulmapper står med samme tilladelser og downloader fint. Jeg prøvede lige at downloade alle filer igen - og blockmyaccount kommer frem med årsag: Kunne ikke starte overførsel. Så jeg prøvede at downloade denne mappe alene, og det virkede fint... Så sammen med andre filer, kan jeg ikke downloade - Blockmyaccount-mappen alene, kan sagtens downloade :/ Jeg sætter emnet som [Løst] og vender tilbage hvis jeg finder årsagen.. Tak for Jeres input. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts