PeerHolm Posted December 17, 2011 Share Posted December 17, 2011 Jeg vil gerne give kunden muligheden for at vælge med/uden omdeling. Jeg har oprettet en ny carrier i BO, men den vises ikke for kunden. Jeg formoder at jeg ikke har gjort tingene rigtigt, men kan bare ikke finde løsningen, selv efter mange forsøg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 17, 2011 Share Posted December 17, 2011 Du stiller tre forskellige spørgsmål i et indlæg. Opdel i tre indlæg, så kan dem der ved noget om et emne byde ind - og ikke mindst kan andre, der søger svar på disse spørgsmål i fremtiden nemt finde dem. Dette indlæg bliver hurtigt rodet, når folk svarer dig på enkelte dele. Vedr. opsætning af med/uden omdeling - vedhæft lige skærmdumps af de ting du har lavet til nu - du mangler noget i opsætningen, men det er langt nemmere at hjælpe, når man ved, hvad du har lavet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeerHolm Posted December 18, 2011 Author Share Posted December 18, 2011 Jeg har nu rettet det oprindelige indlæg, håber det hjælper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 18, 2011 Share Posted December 18, 2011 Jeg tror du mangler at angive prisen på pakker uden omdeling. Klik på faneblade "Forsendelse" og vælg den nye forsendelsesmetode under "Gebyrer efter forsendelsesmåde, geografisk zone, og afstand", hvorefter du kan angive prisen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeerHolm Posted December 18, 2011 Author Share Posted December 18, 2011 Selvfølgelig havde jeg glemt at oprette de nye vægt inddelinger uden omdeling. Tak for hjælpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts