Sarah1101 Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Hej alle, Min side er næsten klar til at gå i luften. Jeg sad lige og rettede på de sidste småting, og da jeg var inde i cms sletter jeg punkt 3 - terms and conditions of use. Well - jeg havde ikke noget stående derinde, så det er ikke så meget det.Men - når man som bruger, skal acceptere og læse serviceaftalen, linker den automatisk til denne ikke-længere-eksisterende side.Hvordan får jeg det link ændret? synes jeg har ledt i en times tid nu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torben Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Mon ikke det nemmeste er at oprette en ny med samme navn.Vh Torben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarah1101 Posted March 15, 2009 Author Share Posted March 15, 2009 Jo, det havde været det nemmeste... Men linket refererer til, at det er punkt 3 - og det har jeg slettet, og kan ikke umiddelbart bare oprette det igen :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Hvis du kan overskue det, kan du genoprette linket i MySQL-databasen via phpMyAdmin.Du skal tilføje en record med id_cms = 3 i tabellerne ps_cms og ps_cms_lang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts