grizzly Posted December 16, 2011 Share Posted December 16, 2011 Buna, De curand mi'am facut un site in Presta Shop Am creat un fisier .csv pentru a importa produsele automat exact cum imi cere Presta. Produsele imi apar ok, dar nu imi apar producatorii in Modulul de Producatori, imi zice ca nu este nici un producator. Ma poate ajuta cineva? Link to comment Share on other sites More sharing options...
costi43 Posted December 17, 2011 Share Posted December 17, 2011 dute sa vezi daca producatorul tie activ Link to comment Share on other sites More sharing options...
grizzly Posted December 18, 2011 Author Share Posted December 18, 2011 Sunt cam incepator....De unde fac acest lucru? Link to comment Share on other sites More sharing options...
costi43 Posted December 18, 2011 Share Posted December 18, 2011 in BO la catalog, acolo ai manufactors, vezi daca i-i gasesti acolo, si jos ultima casuta sa fie bifat pentru activ Link to comment Share on other sites More sharing options...
grizzly Posted December 18, 2011 Author Share Posted December 18, 2011 Modulul producatorilor l'am activat, si'mi zice ca nu sunt producatori... Link to comment Share on other sites More sharing options...
costi43 Posted December 18, 2011 Share Posted December 18, 2011 hai pe yahoo costi4066 cautama si nici nu de modul am vorbit Link to comment Share on other sites More sharing options...
grizzly Posted December 18, 2011 Author Share Posted December 18, 2011 s-a rezolvat. multumesc mult. intrebarea pe care am postat'o in alt topic: imi merge foarte greu incarcarea paginilor. Ce pot face? Multumes inca odata Link to comment Share on other sites More sharing options...
costi43 Posted December 18, 2011 Share Posted December 18, 2011 da linkul pagini sa vedem despre ce este vorba, ca asa, si mie imi este greuuuuu :) Link to comment Share on other sites More sharing options...