smitty Posted December 15, 2011 Share Posted December 15, 2011 Hallo, Ik heb in het admingedeelte bij afhandelkosten het volgende ingevoerd. Tot 135,00 euro 9,50 (excl. btw) daarboven zijn verzendskosten gratis. Maar als ik een bedrag in mijn winkelwagen heb staan van bijv. 50,00 euro, krijg ik verzendskosten ter oogte van 17,26 euro. Iemand enig idee wat ik niet goed doe. Groetjes, Jos Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted December 15, 2011 Share Posted December 15, 2011 hoi jos , je moet de verzendkosten per carrier maken de afhandelkosten komen bovenop de verzendkosten je moet eerst dus carriers aanmaken Shipping - carriers - dan hier je carrier aanmaken dan ga je naar price ranges , nieuwe aanmaken en hier vul je eea in wat van toepassing op jou is daarna klik je nogmaals op shipping dan zie je de lijst waar afhandeling bijstaat helemaal onderaan staat je vervoerder enz enz tenzij je wel afhandelings kosten ( oa prijs van het verpakken , dozen , tape enz ) rekent dit vul je in bij afhandelings kosten indien je die niet hebt vul dan daar gewoon 0 in succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
smitty Posted December 16, 2011 Author Share Posted December 16, 2011 bedankt voor jouw reactie. Maar ik weet niet goed wat ik bij price ranges in moet vullen. Ik wil geen kosten in rekening breng als het factuurbedrag exclusief verzendkosten hoger is dan 135,00 euro. groetjes, Jos Link to comment Share on other sites More sharing options...
smitty Posted December 16, 2011 Author Share Posted December 16, 2011 Bij de uitleg staat: U moet de tarieven die voor deze vervoerder worden toegepast nog kiezen. Selecteer onderaan de pagina, in de "Tarieven" sectie, de naam van de vervoerder. Ik weet niet wat hiermee bedoeld wordt. Ik zie geen tarievensectie groetjes, jos Link to comment Share on other sites More sharing options...
smitty Posted December 16, 2011 Author Share Posted December 16, 2011 Ik heb heb het gevonden. Maar nu zie ik de verzendmethode niet meer aan de voorkant? Ik wordt een beetje gek Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted December 16, 2011 Share Posted December 16, 2011 Hoi , # bij d eprice ranges vul je dus gewoon in wat je wilt , dus in jou geval van 0- 135,euro dan bij Kosten op vervoerder, geografische zone en reeksen vul je dus de verzendkosten in welke je in rekening wilt brengen bij carrier moet je tevens helemaal onderaan even de optie nemen Afwijkende gedrag: VERVOERDER DEACTIVEREN Kijk ook even naar weight ranges heb je daar alles uitgeveegd ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
smitty Posted December 20, 2011 Author Share Posted December 20, 2011 Topic kan gesloten worden. Ik heb de nieuwste versie er op gezet. En bij vervoerder de juiste vervoerskosten ingevoerd. Alles werkt nu zoals het hoort Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarkeY Posted December 20, 2011 Share Posted December 20, 2011 wil je het ook in het onderwerp aanpassen. dat doe je door je eerste bericht met de full editor aan te passen. dan kun je ook je onderwerp aanpassen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AKJV Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 wil je het ook in het onderwerp aanpassen. dat doe je door je eerste bericht met de full editor aan te passen. dan kun je ook je onderwerp aanpassen. Ik ben zo vrij geweest om zelf de titel van deze topic aan te passen en er [solved] bij te zetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts