Pwassvik Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 Hej alla experter! Jag håller på att skapa en klädbutik med v1.1 och när jag har lagt in attributen s, m, l och xl som storleksval så vill man ju ha det sorterat i rätt ordning men jag lyckas inte få till det. Som det är nu så hamnar de i bokstavsordnig L, M, S, XL Och det känns inte riktigt rätt.Har en teori om att man kan numrera alternativen men det borde ju gå att ordna på "rätt" sätt.Edit: Har provat min teori och den funkar men man vill ju inte ha siffror framför storleken så jag skulle uppskatta om någon vet hur man gör och vill dela med sig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dragonfly Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 Om du lägger upp storlekarna en och en i rätt ordning så blir det rätt. Snabbaste sättet är att använda generatorn och då "klicka över" storlekarna i ordningen s - m - l - xl, så blir det också rätt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pwassvik Posted March 23, 2009 Author Share Posted March 23, 2009 Ja där ser man... det var ju inte svårare än så Tackar så mycket för hjälpen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
freddan115 Posted March 24, 2009 Share Posted March 24, 2009 Vad menas med Generatorn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts