Jump to content

Opsætning af SSL

Steffen

Recommended Posts

Hej alle

Jeg har haft en kunde som har påpeget, at jeg ikke har SSL (https://) på login-siderne og andre steder man kan indtaste sine personlige oplysninger - det har han ret i, så det vil jeg lave om på.

Jeg har Meebox og kan sagtens bestille SSL. De tager, foruden abonnement, 300 kr. for opsætning hvis man ønsker. Er der nogen som kan sige, at jeg bare skal opsætte det selv og spare de 300 kr., eller er de godt givet ud? Jeg har på forhånd ingen indsigt i hvordan sådan opsættes, og troede egentlig bare det skete automatisk :)

På forhånd takker for svar

www.nondo.dk

Steffen

Muligvis, men jeg har på det sidste oplevet flere registreringer end gennemførte køb. Det kunne være der var flere som hoppede fra pga. dette, men som ikke fortalte mig om det. Og så kunne jeg godt overtales til at bruge 35 kr. om måneden på en SSL-opsætning :)

Tror simpelthen ikke på det er grunden til at folk er sprunget fra. tror mere det er hvis du feks. har brugt ewire eller paypal. Især Ewire.. da den godt kan drille.. en del. Selvfølgelig kan du opsætte SSL, jeg har mulighed for at gøre det på min server, men har fra andre sider hørt at man kan få masser af problemer.. bla med sikkerheds certifikat ikke er gyldig. osv. og så er det først kunderne smutter.

Tror du skal passe på med at gøre det for indviklet for dig selv.

Aupino

Jeg havde det problem at folk ikke fik sms kode. eller at det tog flere timer og der er de jo stået af. Det bevirkede at 80% af min kunder brugte paypal, og paypal er jo den dyreste gateway/indløser man kan få. Regnede hurtig ud at selv med min beskeden omsætning kunne det nemt betale sig at skifte til Nets/Euroline. Det jeg betalte i ekstra gebyr til paypal kunne betale årsgebyr og quickpay, og meget mere til. Så måske du skulle overveje det istedet.