Nardus Posted December 9, 2011 Share Posted December 9, 2011 Jeg har forsøgt at importere en template via Template Installer, der følger med som standard-modul. Problemet er imidlertid, at når jeg klikket på konfigurer og har valgt hvilken zip-fil, der skal uploades fra computeren, vender den tilbage til modul-oversigten efter et stykke tid og skriver, at "modulet er afinstalleret". Den eneste måde at komme ind i konfigurer på igen, er ved at deaktivere og derefter aktivere (altså ikke afinstallere) - men samme problem opstår ved fornyet forsøg. Jeg har forsøgt at slette modulet helt fra servern og downloade det på ny og derefter installere, men samme problem opstår. Har I nogle idéer til, hvordan jeg kan få modulet til at virke igen? Kristian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 10, 2011 Share Posted December 10, 2011 Er du sikker på, at themet er kompatibelt med din version af PrestaShop? Hvis ja, kan du uploade themet via FTP i stedet. Der følger som regel en installationsvejledning med, når du henter et theme i form af en readme.txt fil eller lign. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nardus Posted December 16, 2011 Author Share Posted December 16, 2011 Det virker, hvis jeg laver en helt ren installation, men så snart jeg importerer data ind fra den gamle side (altså kun fra databasen), opstår problemet. Har indsat alle varer på ny i en ren installation og håber ikke at støde ind i problemet igen. Jeg har forøvrigt slet ikke skiftet theme, da jeg ikke har kunnet bruge den automatiske installation (kan slet ikke komme til det punkt, hvor jeg kan konfigurere noget som helst, før modulet hopper ud og fortæller, at det er afinstalleret - uden at være det). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nardus Posted December 16, 2011 Author Share Posted December 16, 2011 Nu oplever jeg samme problem med modulet CMS Block. Når jeg klikker på konfigurer, får jeg beskeden, at modulet er afinstalleret (men står stadig som installeret ude til højre på oversigtssiden). Nogle idéer om, hvad problemet skyldes? Der er tale om 1.4.6.2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 16, 2011 Share Posted December 16, 2011 Jeg kender ikke version 1.4.6.2 men den lader til at være spækket med fejl. Prøv at læse lidt tilbage her i forum. Vælg en ældre version - f.eks. 1.4.4.0. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nardus Posted December 17, 2011 Author Share Posted December 17, 2011 Forsøgt at installere 1.4.4.0 i stedet og blot importere databasen over, hvilket lader til at virke. Tak for hjælpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts