Nardus Posted December 9, 2011 Share Posted December 9, 2011 Er der nogle, der har brugt modulet Convertisseur d'URL? Og hvad er jeres mulige erfaringer? Skal have flyttet en shop fra en GoldenPlanet løsning og over på en PrestaShop, men er bange for at miste min rank på Google grundet for mange fejl 404. Med venlig hilsen Kristian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted December 10, 2011 Share Posted December 10, 2011 Jeg har ikke prøvet modulet, men hvis jeg var dig ville jeg kigge dybere på din url struktur, og så selv opstille nogen regler. Du vil under alle omstændigheder nok miste dine placeringer midlertidigt ved store omstruktureringer. Hvis der er mange penge på spil så er det måske værd at betale en konsulent for at få det gjort korrekt eller ender du måske med at miste flere penge end en konsulent havde kostet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nardus Posted December 16, 2011 Author Share Posted December 16, 2011 Er det strukturen i Prestashop, du tænker på (og evt. opsætte en rewrite selv)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts