Muggies Posted December 9, 2011 Share Posted December 9, 2011 Hej alle sammen Jeg er begyndt og få en fejl på fremhævende varer som vises på vedhæftet file Nogle der har prøvet og få denne fejl før ? Hvordan fixer jeg den ? Prestashop 1.4.6.2 Unoeuro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 9, 2011 Share Posted December 9, 2011 Hvis du googler det, er det et velkendt problem. Se f.eks. dette link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muggies Posted December 9, 2011 Author Share Posted December 9, 2011 Hjælper desværre ikke mig, jeg har checket order.php og cart.php Jeg har også prøvet og re-upload dem samt lavet en clean installation Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 9, 2011 Share Posted December 9, 2011 Så må konklusionen være, at der er en bug i version 1.4.6.2 (kender den desværre ikke, fortsætter minimum et år med min version 1.4.4.0 som virker). Der var fejl i version 1.4.5.1 som jeg installerede for en kunde for ca. 1½ måned siden, da den var helt ny. Alene de mange versionsnumre siden fortæller mig, at man ikke skal gå efter det nyeste og det smarteste for der vil være bugs som løbende bliver rettet (derfor de mange releases på så kort tid). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muggies Posted December 9, 2011 Author Share Posted December 9, 2011 suk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 9, 2011 Share Posted December 9, 2011 Sådan er det, når man vil have det nyeste:-) Installer en ældre version - f.eks. 1.4.4.0 og brug den - jeg ved ikke hvorfor alle nye brugere her i forum tror, at alt nyt er godt, når al erfaring viser det modsatte. Det er en stor fejl at tro, at man skal have seneste udgave af PrestaShop til enhver tid - (eller seneste version af ethvert program man bruger...) Nye versioner kræver test, test, test og atter test - og de bliver som oftest testet af folk der bruger PrestaShop og ved noget om funktionaliteten, men dem der vil have det nyeste nye, er helt nye brugere af PrestaShop - de to scenarier hænger jo ikke sammen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts