vojcek Posted December 9, 2011 Share Posted December 9, 2011 Zdravím, chtěl bych Vás poprosit o pomoc. Vím, že toto téma tu už bylo, ale nebylo vyřešeno. Takže: používám PrestaShop 1.4.5.1 a mám problém se zákazníci, kteří nedokončili registraci (lze vidět na obrázku). Problém nastává v tom okamžiku, když se nový zákazních chce registrovat - vyplní všechny povinné údaje a stiskne tlačítko registrovat, tak ho to nepřesměruje na stránku s objednávkou (zůstane na té stejné stránce, a přitom se mu v databázi účet vytvoří). Stejný problém je i při nákupu bez registrace (rychlá platba)....po vyplnění údajů prostě nedojde k přesměrování na výběr platby atd (zůstane stejná stránka) Ještě jsem si všiml, že v adresní řádku mi to vypisuje toto: /authentication.php?back=order.php?step=1 Možná bude chyba právě v tom step=1, ale jsem jen začátečník a dám na rady zkušenějších. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAKCRABBIT Posted December 9, 2011 Share Posted December 9, 2011 S tímhle jsem měl problém při zapnutých canocial URL. A s tím jsem deaktivoval i apache multiview v htaccessu. Třebas ti to pomůže. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bronikus Posted December 10, 2011 Share Posted December 10, 2011 Co takhle verze 1.4.6.2? ta má již tenhle Bug vyřešen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vojcek Posted December 11, 2011 Author Share Posted December 11, 2011 Díky za cenné rady, aplikoval jsem obě dvě, ale bohužel žádná nefunguje :-( Nejprve jsem v BO v záložce: Preferences - SEO & URLs - automaticky přesměrovávat na canonical URL (volba Ne), poté jsem v záložce: Tools - Generators - zaškrtnuté deaktivovat apache multiviews. To nepomohlo, tak jsem vyzkoušel upgrade na verzi 1.4.6.2, ale ani zde nedošlo k nějakému zlepšení - pořád nedojde k přesměrování na další krok objednávky. Link to comment Share on other sites More sharing options...