NickKK Posted December 8, 2011 Share Posted December 8, 2011 Hej folkens, Sidder og arbejder på endnu en kundeshop, og kunne egentlig godt tænke mig, at de automatisk genererede filer, som PS sender ved ordreafgivelse m.v., indeholdt den fulde ordlyd af Salgs- og leveringsbetingelserne, bl.a. for en endnu bedre overholdelse af oplysningspligten. Nå, men jeg tænker så på, om der er nogen relativ nem måde at tilføje al denne tekst til de emails? Altså, kan man få PS til at tilføje en lang ekstrastekst, eller kender I til et modul, der kan editere endnu bedre i emailskabelonerne og f.eks. tilføje en løs PDF til hver email? Hvordan gør I? (Vi taler forbrugerkøb - ikke erhverv) /Nick PS: Jeg bruger 1.4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muggies Posted December 8, 2011 Share Posted December 8, 2011 Er det nemmeste ikke bare og lade dem acceptere betingelserne inden købet ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted December 8, 2011 Author Share Posted December 8, 2011 Det er slet ikke nok. De skal have fortrydelsesreglerne oplyst på et varigt medie - som netop IKKE er en webside. Derfor er der en idé i at sende det hele med ved ordrebekræftelse og fakturering og den slags. Hellere en gang for meget end en gang for lidt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kokkekniven Posted December 9, 2011 Share Posted December 9, 2011 Jeg har lagt/kodet mine ind nederst i min ordre bekræftelse, bare via dreamweaver og opladet mailen til serveren igen :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts