ccproshop Posted December 7, 2011 Share Posted December 7, 2011 Hej, Jeg har nu rodet med min hjemmeside med prestashop på nogle dage nu, og i går ville jeg rode med min "header.tpl" i det nye theme jeg havde installeret. Jeg tog en backup inden skal det lige siges, og så prøvede jeg ellers at ændre i nogle ord i kodning. (Jeg har ingen forstand på kodning) <li><a href="{$base_dir}index.php">{l s='Home'}</a></li> <li><a href="{$base_dir}new-products.php">{l s='New products'}</a></li> <li><a href="{$base_dir}prices-drop.php">{l s='Prices drop'}</a></li> <li><a href="{$base_dir}my-account.php">{l s='My account'}</a></li> <li><a href="{$base_dir}order.php">{l s='Cart'}</a></li> <li><a href="{$base_dir}contact-form.php">{l s='Contact'}</a></li> <li> <form method="get" action="{$link->getPageLink('search.php')}" id="searchbox" style="margin-top:7px"> De ting jeg ændrede var f.eks {l s='Home'} til {l s='Test'} bare for at se om det kunne lade sig gøre så nemt, det kunne det ikke som mange af jer nok allerede ville have gennemskuet, det eneste den gjorde var at fjerne translation fra engelsk til dansk, så den var standard igen. Så tog jeg min backup fil af header.tpl og lagde den ind samme sted på ftp serveren så alt skulle være som før jeg rodede med det. Ændrede det engelske til dansk igen, og på dette tidspunkt var siden stadig oppe at køre og virkede uden problemer. Så har jeg ikke været inde på hjemmesiden før her til morgen igen, og siden virker nu pludselig ikke og en kollega fortæller mig den ikke har virket siden i går aftes. Url er www.flottenheimer.dk. Det skulle ikke være et problem med webhotellet eller ftp serveren, hvilket selvfølgelig gør at jeg frygter at det er det som jeg rodede med i går som er skyld i problemet, da jeg ingen ide har om hvordan jeg skulle ordne dette problem. Kan jeg tillade mig helt at overskive den nuværende mappe med min backup fil og kunne dette løse problemet? Hvad kan jeg ellers gøre? Nu ved jeg godt jeg har skrevet en halv roman her, men jeg håber alligevel nogle af jer har nogle gode råd. På forhånd tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muggies Posted December 7, 2011 Share Posted December 7, 2011 Tjek din server log ? Det nytter ikke noget at overskrive din filer hvis du ikke ved fejlen for den kan ligge i databasen eller ved din udbyder... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 7, 2011 Share Posted December 7, 2011 Du kan starte med at slå fejlvisning til. Via FTP find config/config.inc.php og ret linien: @ini_set('display_errors', 'off'); til: @ini_set('display_errors', 'on'); Gem filen og tjek så, om ikke du kan vise din shop med fejl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ccproshop Posted December 8, 2011 Author Share Posted December 8, 2011 Hej igen, Det har jeg lige forsøgt mig prestafan1234 Nu siger den Fatal error: Cannot access empty property in /home2/phphotelweb/php1511/flottenheimer.dk/classes/FrontController.php on line 232 Så har jeg fundet linje 232 i den pågældene fil 232 if ($cart->{Configuration::get('PS_TAX_ADDRESS_TYPE')}) 233 { 234 $infos = Address::getCountryAndState((int)($cart->{Configuration::get('PS_TAX_ADDRESS_TYPE')})); 235 $country = new Country((int)$infos['id_country']); 236 if (Validate::isLoadedObject($country)) 237 $display_tax_label = $country->display_tax_label; 238 } Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 8, 2011 Share Posted December 8, 2011 Prøv at lægge den originale fil fra din installation op igen Link to comment Share on other sites More sharing options...
ccproshop Posted December 9, 2011 Author Share Posted December 9, 2011 Den fortsætter med samme fejl meddelse, selv med den originalle frontcontroller.php fra installationen Link to comment Share on other sites More sharing options...
ccproshop Posted December 9, 2011 Author Share Posted December 9, 2011 Jeg takker og værdsætter for hjælpen jeg/vi har fået til nu. Jeg tog beslutningen at starte forfra. I det mindste burde det hele gå hurtigere den her gang! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts