snowmedia Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Hej Skulle vilja ha lite feedback på en design jag håller på att skissa på åt en kund.www.snowmedia.se/stefan hittar ni den på.Vad är bra ? vad kan förbättras? färgval? upplägg? ja allt Ha en fortsatt trevlig dag.Victor - Snowmedia Link to comment Share on other sites More sharing options...
snowmedia Posted March 17, 2009 Author Share Posted March 17, 2009 Ingen som har något att säga om den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
named Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Jodo, tycker grund layouten/färger kan passa bra till ATV:er & dirtbikes.Kanske man ska dra ner på grått på sidan, linjer/avgränsare i brunt?Men det är lite svårt att tycka & tänka då bild(er) är exakt samma, allt ser väldigt "statiskt" ut.Personligen tycker jag en bra informativ sidfot alltid skall ingå, samt att du kanske bör hålla kundvagn & produkter på samma sida.Varför, jo har själv köpt 2 atv:er på näten, tyckte då att bra och stora bilder var jätteviktigt.. Ganska mycket pengar samt lite info är = plats för få och bra bilder.Om du har du en demo URL så kollar jag gärnaTja, så tycker jag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cribbe83 Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Jag tycker den är skitsnygg. Less is moore. Snyggt med den tonade rutan. Hela upplevelsen blir dock ganska dämpad med anledning av de dova färgerna. Men jag tycker det är snyggt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts