henlon Posted December 5, 2011 Share Posted December 5, 2011 Hur gör jag för att min kund skall kunna välja faktureringsalternativ som betalning? Krävs någon extra modul? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted December 6, 2011 Share Posted December 6, 2011 Vill du fakturera själv så finns det en modul på forumet, sök lite så hittar du nog. Vill du inte ta fakturarisken själv, så finns ju Payson eller Klarna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nss2 Posted December 12, 2011 Share Posted December 12, 2011 Jag är intresserad av samma sak och har sökt på forumet och bland modulerna men inte hittat något annat än Payson. Det hade varit bra om man kunde skriva fakturan själv. Någon som kan tipsa om vad man ska söka iaf? En annan grej också, är det någon annan som efter senaste uppdateringen fått en tysk flagga på svenska i språkfältet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
klarnafredrik Posted December 12, 2011 Share Posted December 12, 2011 Hej! Om ni letar efter Klarnamodulen så finns den senaste här: http://integration.klarna.com/en/modules/prestashop mvh Fredrik Lennström Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nss2 Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 Vill du fakturera själv så finns det en modul på forumet, sök lite så hittar du nog. Vill du inte ta fakturarisken själv, så finns ju Payson eller Klarna. Nu är det här ganska sent svarat men jag stör mig på när folk skriver att man ska söka men inte vad därför har jag slängt ihop en modul så man kan skicka sina egna fakturor som jag bifogar här. http://www.2shared.com/file/Kwpj39OD/paybyinvoice.html Om någon annan letar efter en sådan modul är det bara att tanka ner, det är en ändrad version av postförskottsmodulen som gör att du kan skicka dina egna fakturor och fungerar på Svenska och Engelska. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermond_ Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Hallå och tack för faktura-modulen. Jag får tyvärr problem när jag försöker testa den och betala. Felmeddelandet som kommer upp på sidan är: Notice: Undefined variable: paybyinvoice in xxxxxx/modules/paybyinvoice/validation.php on line 57 Fatal error: Call to a member function validateOrder() on a non-object in xxxxxx/modules/paybyinvoice/validation.php on line 57. Hade varit guld om någon kunde hjälpa mig med detta. Edit: använder version 1.4.5.1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts