wesjuhnl Posted December 4, 2011 Share Posted December 4, 2011 Hallo ik ben vandaag opnieuw bezig met een webshopje opzetten, ben wel eens vaker bezig geweest met pretashop maar nu heb ik een template geinstalleerd die ik zelf mooi vind alleen nu werkt niks van de links niet bijv de winkelmand en al het andere niet. Ik dacht zelf dat het te maken had met positioning maar het wil niet lukken. Heeft iemand een idee wat er niet goed is ? www.csnijverdal.nl/laptopmania Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted December 4, 2011 Share Posted December 4, 2011 je code wordt na <div id="center_column"> afgebroken bij de pagina's met producten , in elk geval heeft dat de home pagina niet, dus het heeft niet direct met positie te maken maar met ontbrekende code. Waar komt die template vandaan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesjuhnl Posted December 4, 2011 Author Share Posted December 4, 2011 je code wordt na <div id="center_column"> afgebroken bij de pagina's met producten , in elk geval heeft dat de home pagina niet, dus het heeft niet direct met positie te maken maar met ontbrekende code. Waar komt die template vandaan? Ik heb hem gedownload van fileshare ofzo omdat ik deze zelf mooi vond. Maar is hier wat aan te doen dan ? en waarom geeft hij de winkelwagen etc niet weer ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted December 4, 2011 Share Posted December 4, 2011 Originele theme kopen en als het niet werkt ondersteuning vragen. Lijkt mij ook niet dat je van dergelijke templates een goed resultaat krijgt. Van welke bron heb je het buiten fileshare? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts