Tintarella Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Hur ändrar jag namnen på de sidor som ligger där? Typ about us, legal notice etc..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Tools->CMS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tintarella Posted March 8, 2009 Author Share Posted March 8, 2009 Klantarella gör det igen! Det är ju så uppenbart när du säger det..men så förbenat svårt att hitta på egen hand. Räkna med fler newb frågor från min sida Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Shoot Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tintarella Posted March 18, 2009 Author Share Posted March 18, 2009 Okey..hur flyttar jag blocket "min beställning" från vänster till höger spalt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Avinstallera först blocket My account block under Modules i admin. Öppna filen modules/blockmyaccount/blockmyaccount.phpÄndra:if (!$this->addMyAccountBlockHook() OR !parent::install() OR !$this->registerHook('leftColumn'))till:if (!$this->addMyAccountBlockHook() OR !parent::install() OR !$this->registerHook('rightColumn'))Installera sen modulen igen i admin.Har inte testat detta själv, så tag en kopia på filen innan du gör ändringarna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts