NickKK Posted December 2, 2011 Share Posted December 2, 2011 Hej, Er ved at opsætte en shop med 1.4.6 og overvejer hvilken gateway der skal benyttes. ePay understøtter jo adm. af transaktionerne direkte i BO ved valg af deres business-abonnement, og det er besnærende, når kunden, der skal benytte systemet til daglig, ikke er den store haj til login og den slags... :-) Har I nogle erfaringer med dette? Altså adm. af transaktioner direkte i BO og ePay? (Det må være brug af API) Eller skal jeg bare vælge og så krydse fingre? Jeg har kigget tilbage i forummet, bl.a., og kan se, at det KAN virke - jeg er bare mest interesseret i, om det virker med nyeste version af PrestaShop, eftersom det er den version, shoppen skal køre på. På forhånd tak for hjælpen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted December 3, 2011 Share Posted December 3, 2011 Jeg bruger ePay integrationen i BO, og er super glad for det, kører ude problemer! Kører dog 1.3.1 nu men har testet det på en 1.4 også uden problem Link to comment Share on other sites More sharing options...
cassim Posted December 4, 2011 Share Posted December 4, 2011 Virker fint i 1.4 (seneste) Bruger det, og må sige det er meget bedre end quickpay (min mening) Tallende ser også meget gode ud for konverteringen + til ePay over quickpay Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted December 5, 2011 Author Share Posted December 5, 2011 Tak for tilbagemeldingerne! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts