trendsport.dk Posted December 1, 2011 Share Posted December 1, 2011 Hej Jeg har lidt svært ved at finde hvor jeg kan ændre nogle af emne teksterne i de mails der sendes fra PS i forbindelse med ordre. Jeg bruger pt kun betaling via bank overførsel (hvilket ikke fremmer aktiviteten i min butik ) Eksempel på mail emne tekster jeg gerne vil have ændret: Awaiting bank wire payment Payment acceptedPayment accepted Jeg har ledt under translation - email oversættelsesskabelon og under translation - modul oversættelser Men desværre uden held - håber nogen af jer kan guide mig i den rigtige retning På forhånd tak Martin / Trendsport.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted December 1, 2011 Share Posted December 1, 2011 Disse lyder umiddelbart som ordrerstatusser, som du kan redigere navnene på under: BO - Orders - Statuses. Ellers var min første tanke også, at du skulle ændre det under BO - Tools - Translations - Email oversættelsesskabelon - her kan jeg sagtens ændre emnefelterne. Jeg bruger v. 1.4 - det ser ud til, at du også bruger v.1.4. Link to comment Share on other sites More sharing options...
trendsport.dk Posted December 1, 2011 Author Share Posted December 1, 2011 Ja da......- det jeg søgte lå under orders -statuses. Tak til Nondo Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted December 2, 2011 Share Posted December 2, 2011 Teksterne ligger i databasen, det er derfor du ikke lige kan finde dem. Du kan installere mit tabtranslate-modul, så bliver teksterne oversat. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted December 2, 2011 Share Posted December 2, 2011 Tabtranslate modulet fungere fint.. Dog skal man altså lige være opmærksom på at det faktisk over sætter alt også feks. ens søgevenlige url`s faktura forbogstaver.. osv... men har man lige taget et backup af disse inden man installere er det super... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts