Beebiekleding Posted November 29, 2011 Share Posted November 29, 2011 Weet iemand of het mogelijk is om een korting te geven zoals 3 halen 2 betalen. Nu gebruik ik gewoon het bedrag of de percentage maar ik zou graag willen dat het goedkoopste artikel gratis is. En dat dan bijv. ook bij 4 = 3 of 5 = 4 Dus dat je in het het kassascherm ziet dat het artikel niet berekend word. Gr. Sandra Link to comment Share on other sites More sharing options...
verhoej Posted November 30, 2011 Share Posted November 30, 2011 Sorry onderstaand verhaal klopt niet, had je vraag niet goed gelezen volgens mij zou je dat gewoon in de catalog bij je product met de prijs moeten kunnen doen. Daar kun je toch een aantal invullen bijv 3 en dan een korting van de rprijs van 1 van datzelfde product . Heb dit zelf niet geprobeerd maar denk dat dit moet lukken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beebiekleding Posted November 30, 2011 Author Share Posted November 30, 2011 Bij niemand bekend? of een andere mogelijkheid om een dergelijke korting te geven? Verhoej, bedankt voor je reactie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beebiekleding Posted February 17, 2014 Author Share Posted February 17, 2014 Hallo Allemaal, Het is al een poosje geleden dat ik dit topic plaatste maar ik zou het nu weer onder de aandacht willen brengen. Heeft iemand een idee ( 3 halen, 2 betalen) of het mogelijk is wat ik vraag en/of het eventueel gemaakt kan worden? Groetjes Sandra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts