jojossdk Posted November 27, 2011 Share Posted November 27, 2011 Hej Eksperter Jeg har et lille problem med at min shop ikke mere vil vise priserne med moms og kan ikke regne moms. Jeg har købt dette tema: http://www.templatem...emes/34915.html jeg installerede Prestashop 1.4.6.1 på mit webshop og lagt temaet ind. og aktiverede det i adminpanelet. på dette tidspunkt virker moms modulet stadig perfekt! Så det er ikke selv filerne der laver en fejl! herefter står der i installationen at jeg skal importer en dump.sql fil ind i min database. Herefter ser min side normal ud ligesom temaet. Nu opstår fejlen, og i adminpanelet, når man redigere et produkt vises feltet "detailpris med moms." ligepludselig ikke mere. se disse to billeder Her ses fejlen Sådan skal den normalt se ud. Jeg har efterfølgene lavet en installation af prestashop uden temaet og tjekket alle indstillinger efter for fejl, for en sikkerheds skyld. da .sql filen er lang sætter jeg et link til den her Nogen der har oplevet det samme? nogen der kan hjælpe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 27, 2011 Share Posted November 27, 2011 Da du har købt themet hos Templatemonster vil jeg foreslå, at du kontakter dem med dit problem - de yder jo support på deres themes (muligvis mod betaling, afhængig af, hvordan du har købt det). Det virker ikke lige som en nem ting at kaste sig over at fejlfinde på for os, som gør det frivilligt i forum. Alternativt tror jeg du skal hyre en til at kigge på det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts