MotoTroniX Posted November 26, 2011 Share Posted November 26, 2011 Ik wil graag als ik een hoofd categorie heb, en daaraan maak ik sub-categorieen, dat alleen de sub-categorieen zichtbaar zijn op de pagina. Nu krijg ik bovenin de sub-categorieen die ik heb aangemaakt, maar onder deze krijg ik alles te zien aan plaatjes en "in winkelmand" wat er in alle sub-categorieen staan. Dat is niet de bedoeling. Voorbeeld: Elekctronica>schakelaars > relais >toeters Dus ik wil op het middenveld alleen de sub-categorien laten zien. ( niet daaronder een verzameling van alles wat er in al de sub-categorieen staat ) als je dan op een van de sub-categorieen klikt, dat je daar dan weer de verschillende onderdelen kan vinden van die bepaalde sub-categorie. Wie kan mij helpen...?? Ik gebruik Prestashop 1.4.6.2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AKJV Posted November 27, 2011 Share Posted November 27, 2011 Wat jij wilt is ook hoe het standaard werkt in Prestashop. Waarschijnlijk heb je op de een of andere manier de bovenliggende categorien aangevinkt zodat je producten niet alleen in de uiteindelijke subcategorie zichtbaar is. Hier kan je zien hoe je dat kan aanpassen: http://doc.prestashop.com/display/PS14/Adding+Products+and+Product+Categories Scroll omlaag naar 'Default Category and Catalog Display'. Daar zie je de boomstructuur waar je precies kan aanvinken in welke (sub)categorien je producten zichtbaar zijn. Bij subsubcategorien krijg je een plus-teken te zien wat je kan uitklappen; vink dan alleen de diepste subcategorie niveau aan voor je producten. Daarmee voorkom je dat die producten ook in de bovenliggende categorie niveaus zichtbaar zijn. Hopelijk heb ik dit duidelijk genoeg uitgelegd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts