Martin Hedegaard Posted November 26, 2011 Share Posted November 26, 2011 Jeg kunne godt tænke mig at høre hvilken betalings terminal i bruger til jeres prestashop webshop? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 26, 2011 Share Posted November 26, 2011 Prøv at søge i forum - der er masser af indlæg om betalingsløsninger og for og imod [/left - over and out] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted November 27, 2011 Share Posted November 27, 2011 Jeg bruger Ewire og paypal pt. men fandt hurtig ud af at bare gebyr til ewire og især paypal nemt kunne betale omkostningerne ved en aftale med Nets og gateway udbyder. Så har en ansøgning inde ved Nets til Dankort/ VisaDankort og ved Euroline til Mastercard og udenlandsk udstedte visa kort. Som betalings Gateway har jeg valgt Quickpay. Da jeg fandt de havde den bedste Api. Så forventer jeg inden for få uger nu kan droppe Paypal og Ewire. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts