Muggies Posted November 25, 2011 Share Posted November 25, 2011 Hej allesammen Nogle andre der har prøvet og bruge autograde modulet ? Jeg får fejl når den skal til at lave backup og den fortæller den ikke kan dette, nogle ideer der ude ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted November 25, 2011 Share Posted November 25, 2011 Jeg får også den fejl, så mon ikke det er noget serverrelateret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 26, 2011 Share Posted November 26, 2011 Funktionen til auto-upgrade er forholdvis ny. Men før vi overhovedet kan vurdere, om det du oplever som en fejl, rent faktisk er er fejl, må vi vide tidl shop, diverse rettelser til standard osv.: Beskrivelse af fejl - skærmdump, fejlmeddelelse osv. Hostingfirma Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted November 26, 2011 Share Posted November 26, 2011 Personligt bruger jeg 1.4.4.0 og som regel standardtema. Hostet hos Larsen Data (Netplads). Fejlen kommer ret hurtigt, når den forsøger at connecte til dl-serveren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 26, 2011 Share Posted November 26, 2011 Det blev jeg ikke meget klogere af:-) Bedste løsning må være manuel backup inden du opdaterer. Jeg har endnu ikke brugt upgrade funktionen, og det kan slet ikke udelukkes, at den har fejl. Jeg vil under alle omstændigheder stadig lave en manuel backup af min shop + database, før jeg vil stole på en automatisk funktion til dette (i hvert fald første gang, jeg står med udfordringen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted November 27, 2011 Share Posted November 27, 2011 Den melder " [server Error] Status message : error " - så det bliver jeg heller ikke selv meget klogere af :-) og selvfølgelig laver man backup inden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muggies Posted November 28, 2011 Author Share Posted November 28, 2011 Hey Jeg har ikke lavet nogle ændring udover hvad BO tillader jeg gør og jeg har min side hostet ved unoeuro. Jeg har vedhæftet et ss af min opsætning, andet du skal bruge ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts