DanielBN Posted November 24, 2011 Share Posted November 24, 2011 Vi søger en programør som kan lave et modul til os. vi har lavet nogle sampak løsninger, hvor kunden køber eks. 3 produkter i en samlet pakke. når kunden lægger denne i kurven, skal den automatisk trække de 3 enkelte produkter i kurven, og overstyrre prisen på de enkelte varer, således at der ikke blir en linie med rabat, men at prisen på varerne blir overstyret, det skal derudover være sådan at hvis man så sletter en af de 3 varer fra kurven, så ændres priserne automatisk på de resterende produkter. nogle som kan lave et sådan modul. vi betaler selvfølgelig gerne for udviklingen. kontakt mig gerne Link to comment Share on other sites More sharing options...
cassim Posted December 4, 2011 Share Posted December 4, 2011 Lyder lidt som den pakke løsninger der er indbyggede i Prestashop i forvejen (1.4) Link to comment Share on other sites More sharing options...
EMILODK Posted December 8, 2011 Share Posted December 8, 2011 Vi søger en programør som kan lave et modul til os. vi har lavet nogle sampak løsninger, hvor kunden køber eks. 3 produkter i en samlet pakke. når kunden lægger denne i kurven, skal den automatisk trække de 3 enkelte produkter i kurven, og overstyrre prisen på de enkelte varer, således at der ikke blir en linie med rabat, men at prisen på varerne blir overstyret, det skal derudover være sådan at hvis man så sletter en af de 3 varer fra kurven, så ændres priserne automatisk på de resterende produkter. nogle som kan lave et sådan modul. vi betaler selvfølgelig gerne for udviklingen. kontakt mig gerne Hej, Du må meget gerne kontakte mig på ek(a)partnerdesign.dk så skal jeg gerne se om det er noget vi kan løse. Vh Emil Partnerdesign.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted December 17, 2011 Author Share Posted December 17, 2011 Lyder lidt som den pakke løsninger der er indbyggede i Prestashop i forvejen (1.4) Vil du uddybe hvor du finder denne funktion henne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 17, 2011 Share Posted December 17, 2011 Der er er felt der hedder Pakke på den enkelte vare (det var der nu også i version 1.3) Jeg har ikke brugt den, så jeg ved ikke, hvordan den fungerer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted December 20, 2011 Author Share Posted December 20, 2011 har nu sat og leget lidt med den funktion, og kan helt ærligt ikke lige dreje, hvordan den virker og hvad den skulle gøre. syntes ikke det ændre noget om man sætter varer ind der eller ej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts