majbom Posted November 24, 2011 Share Posted November 24, 2011 hej forum jeg har netop sat en prestashop op, og det meste spiller efterhånden - jeg har dog et ret stort problem; alle datoer og tidspunkter står som 00-00-0000 og 00-00-0000 00:00 det er ALLE steder under ordrer osv. i bagkontor, i PDF'en med faktura og på kundens side... hvad går der galt? der er version 1.4.5.1 på forhånd tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 24, 2011 Share Posted November 24, 2011 Hej Ud fra dit andet problem lyder det som om det er din installation, den er gal med. Jeg har også oplevet problemer med denne version. Så du kan enten installere en ældre version (1.4.4.0 virker fint) eller vove pelsen og installere seneste version som er frigivet i dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
majbom Posted November 24, 2011 Author Share Posted November 24, 2011 Hej Ud fra dit andet problem lyder det som om det er din installation, den er gal med. Jeg har også oplevet problemer med denne version. Så du kan enten installere en ældre version (1.4.4.0 virker fint) eller vove pelsen og installere seneste version som er frigivet i dag. okay, så du mener at problemet med datoerne her og det med bankwire-betalingsmodulet skyldes et eller flere bugs i version 1.4.5.1? så har jeg da lidt at lave i weekenden jeg takker indtil videre! Link to comment Share on other sites More sharing options...
majbom Posted January 12, 2012 Author Share Posted January 12, 2012 det hang på en måde sammen med problemerne med bankwire-betalingsmodulet - løsningen kan ses i tråden om det problem: http://www.prestashop.com/forums/topic/143451-bankwirebankoverf%C3%B8rsel-virker-ikke-modul-ikke-installeret-l%C3%B8st/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts