eelcootjuh Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 Beste,Ik heb vanmiddag een PrestaShop geinstalleerd, maar nu wilde ik ook een nederlands taalpakket installeren. Dus ik heb eerst bij: Back Office >> Tools >> Languages een nl=taalpakket (of zo) aangemaakt. Toen ben ik naar Back Office >> Tools >> Translations gegaan en daar heb ik via Import a language pack nl.gzip geimporteerd. Toen kreeg ik de melding: archive cannot be extracted. In de map translations >> nl wil hij enkel niet chmodden naar 777 en wel naar 755. Met als melding 550 CHMOD 777 nl: Operation not permitted. Wie kan mij hiermee helpen.Alvast bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 Je hebt een rechten probleem op je server dat niet altijd gerelateerd is aan de CHMOD rechten op de mappen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZuZu Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Hi,Voor toekomstige Presta gebruikers met dit probleem: Ik heb een soortgelijk probleem: ook ik kan het gzip bestand niet uitpakken en ontvang de melding "archive cannot be extracted". Ik heb meerdere malen de permissies van alle relevante directories en bestanden gecontroleerd en alles is keurig 777. Na contact met mijn hostingprovider Hostnet ligt het probleem aan het feit dat ik een shared server contract heb, en dus geen root toegang op de server. Helaas wil men het bestand ook niet voor mij installeren. Er is om het probleem heen te werken door alle bestanden nl.php handmatig te uploaden naar de relevante directories. Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MdeG Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 Is deze taalmodule in de nieuwste versie 1.2.10 al verholpen?Of bestaat er inmiddels een andere manier?Een voor een overzetten is niet echt profi.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 Quote Is deze taalmodule in de nieuwste versie 1.2.10 al verholpen?Of bestaat er inmiddels een andere manier?Een voor een overzetten is niet echt profi.... Al zelf geprobeerd of laat je alles afhangen van 1 enkele melding van dit probleem en baseer je daar meteen een conclusie op? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MdeG Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 @ tropischbruinNeem me niet kwalijk! We zijn anderhalve maand verder, wellicht heb ik een aanpassing/update gemist, vandaar mijn vraag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts