Aupino Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Har en lille ting som har drillet mig meget. i næsten alle prestashop Themes som bygger på standart theme, ligger krydssalg og andre vare i samme kategori, inde imellem kort beskrivelse og produkt tabs og yderligere beskrivelse.. Det syntes jeg er forkert placeret vil gerne have dem flyttet neden under selve produktet. Men det er ikke bare sådan lige da modulet åbenbart er hæftet til produkt siden.. og ikke kan flyttes Nogen der har en ide. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Forstår ikke helt hvor det er du vil have det flyttet hen? Har du mulighed for at forklare med et screendump? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted November 22, 2011 Author Share Posted November 22, 2011 Forstår ikke helt hvor det er du vil have det flyttet hen? Har du mulighed for at forklare med et screendump? Jo da her er der et. ønsker de 2 moduler flyttet helt ned under produkt visningen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Har du forsøgt at flytte begge moduler til product footer via. Moduler - > Positions? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Har du forsøgt at flytte begge moduler til product footer via. Moduler - > Positions? Nu vil Aupino jo bare have flyttet det længere ned på siden med varen. Ikke flytte det til footeren. Jeg har ikke svaret, andet en der er en eller anden tpl-fil, der skal rettes i, men hvilken? At flytte det til footeren hjælper ikke meget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Nu snakker jeg jo ikke om footeren, men om product footeren.. Jeg har selv krydssalg modulet og det er placeret i product footeren, og den er lige under beskrivelsen af produktet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted November 22, 2011 Author Share Posted November 22, 2011 De er allerede hook til product footer, så er ikke der problemet er. må ligge i en template.. har gennemrodet product.tpl men kunne ikke finde noget der... Napz kører du med et theme der er bygget over standart theme? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted November 23, 2011 Share Posted November 23, 2011 Jeps det har jeg nemlig.. Skal forsøge og se hvordan mit er bygget op, så smider jeg lige en melding. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted November 23, 2011 Author Share Posted November 23, 2011 Så fik jeg løst problemet, var i product.tpl filen. og egentlig ganske enkelt. find følgende linie {$HOOK_PRODUCT_FOOTER} og flyt den ned i bunden af tpl filen. så ligger den i bunden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted November 23, 2011 Share Posted November 23, 2011 Super du fandt ud af det.. Mener også det var måden jeg fiksede problemet på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts