olesen Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 Hej Alle Kan man lave sin egen lille html "side" og så vise den i en blok, feks i en højre menu ?? Jeg tænker på at det måske kan laves med CMS modulet, jeg kan bare ikke finde ud af hvordan... ? Det jeg vil lave er en "dankort logo" vindue.... mvh. OleZen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 Med dette gratis modul kan du sætte tekst eller html kode ind alle steder på siden http://sites.google.com/site/phrasespot/home/modules/insert-anywhere er nok den nemmeste måde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted November 21, 2011 Share Posted November 21, 2011 Hej Olezen En alternativ løsning som jeg selv benytter mig af, er at bruge modulet reklameblok og selv designe blokken hvorefter man sætter den ind hvor man ønsker det. Mvh Napz Link to comment Share on other sites More sharing options...
olesen Posted November 21, 2011 Author Share Posted November 21, 2011 Hej "Napz" og "Aupino" Tak for jeres svar! Jeg vil se på om ikke det løser opgaven mvh OleZen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts