Rickardm Posted November 19, 2011 Share Posted November 19, 2011 Hej. I min förskottsmodul "Förskottsbetalning v0.5 av PrestaShop" har jag editerat sv.php så att man får plats med två rader med beskrivande text. Innan modifieringen så blev det radbyte, där rad 2 lade sig under den lilla bilden till vänster. Nu ser man två rader under varandra till höger om den lilla bilden, och en ny rad dyker upp i översättningslistan för modulen. Se bild för hur det ser ut efter att man bytt ut filen /modules/bankwire/sv.php sv.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted December 25, 2011 Share Posted December 25, 2011 Ang postförskott; Hur fick du in den extra postförskottssumman? Hittar ingenstans jag konfigurerar det i modulerna! Är det i php´n? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickardm Posted December 25, 2011 Author Share Posted December 25, 2011 Jag använder Postförskott v1.0 av maofree, och man ändrar priset i Moduler/betalningar och gateways/Postförskott v1.0 av maofree/konfigurera Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted December 25, 2011 Share Posted December 25, 2011 Ingen som har översatt den till svenska? Hittar bara tyska, spanska och polska (förutom engelskan förstås). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickardm Posted December 26, 2011 Author Share Posted December 26, 2011 Här kommer en översättning sv.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 Tack gulliga du! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts