Sence22 Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Hej med jer. Jeg har et lille problem med mine produkter Jeg bruger PrestaShop™ 1.4.5.1 Lageret er fyldt op osv, men jeg kan simpelhen ikke få "Læg i kurv" "Add to cart" til vise sig på min side nogle hints? Ja min webshop er sat til at være online. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allan - Fungadgets.dk Posted November 17, 2011 Share Posted November 17, 2011 Har du et link til shoppen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sence22 Posted November 17, 2011 Author Share Posted November 17, 2011 Har du et link til shoppen? www.shop.sence22.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 17, 2011 Share Posted November 17, 2011 Da du heller ikke har en kurv, tror jeg, at du har sat shoppen til at køre i katalog-mode. Tjek i Back office, Indstilinger, Produkter og første valgmulighed: Indstillinger for katalog. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sence22 Posted November 17, 2011 Author Share Posted November 17, 2011 Som jeg beskrev tidligere nej den er ikke i katalog mode Men jeg har nu slettet og installeret lortet 5 gange nu og nu virker det. Hold op der er mange bugs, lige før man overvejer at købe redshop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 17, 2011 Share Posted November 17, 2011 Så find en 1.4.4. Den er der ikke problemer med. Du skal ikke opgive Prestashop. Den rykker bare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 17, 2011 Share Posted November 17, 2011 Som jeg beskrev tidligere nej den er ikke i katalog mode Men jeg har nu slettet og installeret lortet 5 gange nu og nu virker det. Hold op der er mange bugs, lige før man overvejer at købe redshop Du skrev, den var online ;-) Og PrestaShop er et genialt shopsystem - man skal bare ikke vælge nyeste version lige efter de er frigivet (selv om de kalder dem stable osv.) Godt du fik det til at virke:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts