MacDesign.DK Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Hej Hvordan kan jeg fjerne mellemrummet der er mellem menu og toplogo på min side? Siden er www.MacDesign.dk På forhånd tak for hjælpen. Mvh. Robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomand Posted November 16, 2011 Share Posted November 16, 2011 Find filen /modules/blocktopmenu/css/superfish-modified.css og ret margin: 10px 0; til margin: 0 0; MVH. Tommy Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacDesign.DK Posted November 16, 2011 Author Share Posted November 16, 2011 Find filen /modules/blocktopmenu/css/superfish-modified.css og ret margin: 10px 0; til margin: 0 0; MVH. Tommy Hej Tommy, Tak for svar. Det virker ikke rigtigt? Er der andet jeg også skal rette til? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacDesign.DK Posted November 16, 2011 Author Share Posted November 16, 2011 Nu virker det..!! Ved du hvordan jeg retter: Din kont Der er et mærkeligt tegn inde over?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts