SlimJim Posted November 15, 2011 Share Posted November 15, 2011 Mijn shop heeft producten van 6% en 21% btw en ik wil een duidelijke opsomming in mijn cart. Nu geeft de samenvatting van de winkelwagen wel een btw-berekening weer maar ik wil per product de btw berekening weergeven, want het ene product is aan 6% btw en het andere aan 21% btw. NERGENS vind ik hier een duidelijke oplossing voor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
michaelhas Posted June 28, 2012 Share Posted June 28, 2012 hi, Vroeg me af of je hier uiteindelijk een oplossing voor gevonden hebt? Ik zit met hetzelfde probleem nl. Alvast bedankt, Michael Link to comment Share on other sites More sharing options...
qualityangel Posted June 29, 2012 Share Posted June 29, 2012 Waarom zou je dit willen doen? Op je factuur zie je al 2 btw bedragen staan. De gemiddelde mens weet wel wat 6 of 21% is. Etenswaren, condooms, etc 6% alle luxe artikelen zijn 21% Link to comment Share on other sites More sharing options...
michaelhas Posted June 29, 2012 Share Posted June 29, 2012 Nee dat is dus niet het geval. Er staat "gewoon" 1 regel met Totaal btw. De twee tarieven worden niet apart op een regel gezet en ik wil m'n klanten ervan kunnen overtuigen dat ze over een boek maar 6% BTW betalen en over een luxe artikel (nu nog) 19%. Vandaar dus m'n vraag. Is het mogelijk om die verschillende tarieven duidelijk weer te geven? Link to comment Share on other sites More sharing options...
qualityangel Posted June 29, 2012 Share Posted June 29, 2012 Ik weet nagenoeg zeker dat word aangegeven op de factuur! Z'n gelijke regel zal er moeten staan op de factuur: BTW btw% Totaal excl. Btw Totaal btw Totaal incl. btw Producten 6% € 123.85 € 23 € 126.95 Producten 19% blabla blabla blabla Link to comment Share on other sites More sharing options...
michaelhas Posted June 29, 2012 Share Posted June 29, 2012 Yep, maar wil het graag in de shopping-cart-product-line laten zien , dus voordat mensen betalen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qualityangel Posted July 1, 2012 Share Posted July 1, 2012 Dit is opgelost in de volgende versie 1.5. Heb even geduld, in 1.5 kun je bij Belastingen in de backend aangeven om dit in je winkelwagen te tonen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts