vestervang Posted November 15, 2011 Share Posted November 15, 2011 Jeg har DIBS og Paypal Ved DIBS får jeg ingen bekræftelse igennem Der er ingen problemer i Paypal Nogen der kan hjælpe Jeg bruger v. 1.1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted November 15, 2011 Share Posted November 15, 2011 Det har været oppe og vende før, hvis du graver lidt i forumet så finder du helt sikkert en tråd om det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vestervang Posted November 17, 2011 Author Share Posted November 17, 2011 Det har været oppe og vende før, hvis du graver lidt i forumet så finder du helt sikkert en tråd om det. Har prøvet - synes ikke der kommer noget jeg kan bruge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 17, 2011 Share Posted November 17, 2011 Det tror jeg skyldes, at DIBS' modul ikke virker ordentligt. Mener dog, at jeg så en der skrev, at der var en ny version der virkede. Har du kontaktet DIBS selv og spurgt dem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted November 24, 2011 Share Posted November 24, 2011 Bruger dibs på begge mine shops. og det virker uden fejl. skal dog siges at jeg også havde ret mange fejl i opstarten, så havde jeg en til at kigge modulet igennem, og rette nogle kode fejl i det. nu virker det upåklageligt. kan sende mit modul til dig på mail hvis jeg får din mail (uploader det også gerne til prestashop moduler, så andre kan downloade det, men ved ikke hvor jeg gør det, nogle som kan hjælpe med dette, så det kan hjælpe flere fremover. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 1, 2011 Share Posted December 1, 2011 Du kan vedhæfte det til denne tråd, hvis du vælger "More Reply Options" får du mulighed for at vedhæfte filer. Giver nok også god mening for dem der søger svar og finder dit indlæg, hvis det ligger her i tråden:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted December 17, 2011 Share Posted December 17, 2011 her er mit modul.. dibs.zip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts