THYE Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Ved forsøg på at sende fra kontakt service - kontakt os, får jeg følgende fejlmeddelelse: Webstedet kan ikke vise siden - http 500 og jeg modtager heller ingen mail fra shoppen! Nogle gode forslag ??? PFT Jakob Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Det er sikkert fordi du ikke har fået defineret en kontaktbesked (jf. mit svar på anden tråd for et øjeblik siden). Når du har oprettet kontaktemnet skal du lige over og vælge den under Indstilliger, E-mail. Her kan du også sende en testmail. Link to comment Share on other sites More sharing options...
THYE Posted November 15, 2011 Author Share Posted November 15, 2011 Hej JOJOBA.DK Tak for informationen, men kan desværre ikke få det til at virke og jeg får samme fejl via shoppens "kundeservice" Jeg har gjort følgende: Under Employees - Contacts, har jeg nu oprettet henholdsvis Webmaster og Kundeservice Begge disse kontakter er opsat med min mailadresse Under Preferrences - E-Mail - fremkommer nu både, Send e-mail til: Webmaster og Kundeservice med opsætningen: brug PHP og Begge Hvad gør jeg forkert ? PFT Jakob Link to comment Share on other sites More sharing options...
THYE Posted November 15, 2011 Author Share Posted November 15, 2011 Hej igen, Glemte lige at fortælle, at (test mail funktion under E-mail) testmailen virker og jeg modtager mail i min indbakke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 15, 2011 Share Posted November 15, 2011 Hej Jeg har ikke lige nogen gode bud:-( Har du prøvet med kun en kontaktadresse først? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts