THYE Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Hej, Er der måske nogen som kan hjælpe ? Under den "engelske fane" i contact us har man valgmuligheden imellem "Choose" = customer service - webmaster Men under den "danske fane" i kontakt os er der kun valgmuligheden "vælg" under emneoverskrift Hvordan får jeg rettet dette, så der også er valgmuligheder under den danske fane og kan man eventuelt påføre flere valgmligheder ??? PFT Jakob Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Hej Det er ret ulogisk, men det er fordi, at det er lagt an på, at man har afdelinger og medarbejdere, der håndterer henvendelserne, så for større shops er det jo fint nok. Men du finder det under Medarbejdere og Kontakter - her kan du oprette et nyt emne. Jeg ser lige, at der er et felt til Forudfyldt besked, det har jeg ikke lige testet (tror måske det er nyt i version 1.4) Link to comment Share on other sites More sharing options...
THYE Posted November 15, 2011 Author Share Posted November 15, 2011 Hej JOJOBA.DK, Tak for dit svar og det virker nu i "emne feltet". så nu kan kunden også vælge i emnefeltet på den danske side. Tak for hjælpen, Jakob Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts