Shrekkie Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 Allereerst goedendag, Ik ben al geruime tijd bezig om mijn prestashop met een gekochte template werkend te krijgen. Ik ben goed op weg alleen de volgende twee punten krijg ik niet werkend. Positions Block Advertising krijg ik niet onder Header of Pages geplaatst. Deze position is wel geïnstalleerd en staat ook onder een andere rubriek. Productcategorie en kruisverkoop Deze twee modules krijg ik niet verwijderd uit Header of Pages. Ik krijg de melding dat deze modules ontkoppeld zijn uit de rubriek maar staan telkens gewoon weer op de oude plaats. Dropdown menu Bij de voorbeeldpagina die ik kan bekijken voordat ik de template gekocht had was duidelijk te zien er een dropdown menu aanwezig was, echter kan ik deze optie nergens in de template of backoffice vinden. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zoals ik het verwoord. Anders hoor ik het natuurlijk graag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shrekkie Posted November 17, 2011 Author Share Posted November 17, 2011 Udate: Dropdown menu doet het nu wel. Images: Afbeeldingen uploaden via prestashop lukt niet. Prestashop geeft aan dat de image met succes is geupload maar word niet weer gegeven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts